(H)eerlijk en voordelig vlees gemakkelijk online besteld!
CONTACT OPNEMEN
Bij vragen en/of opmerkingen kunt u via onderstaande formulier contact met ons opnemen. Wij reageren op werkdagen binnen enkele uren.
VEELGESTELDE VRAGEN
Hieronder vind u de meest gestelde vragen en de bijbehorende antwoorden. Mocht uw vraag en antwoord hier niet tussen staan dan kunt u altijd telefonisch of per mail contact met ons opnemen.
Wat zijn de bezorgdagen?
Vandaag besteld is morgen in huis. Wilt u de bestelling op een later moment in de week? Dan kunt u dat aangeven op de afreken pagina in de daarvoor bestemde kalender.
Hoe blijft mijn bestelling koel?
Je bestelling wordt verpakt geleverd door een van onze koeriers in een daarvoor bestemde koelwagen, die uw bestelling gedurende de rit onder de 4°C houdt.
Via welk kanaal versturen jullie mijn bestelling?
Uw bestelling wordt direct verstuurd vanuit de slagerij. Nadat uw bestelling gemaakt en verpakt is, word deze ingeladen in een van onze eigen koelwagens. De eerste bezorg ronde begint 13:00, maar mocht u baat hebben bij een eerder/later bezorg moment, neem dan gerust contact met ons op.
Wat als ik niet thuis ben tijdens het bezorgen?
Mocht het gebeuren dat er geen persoon aanwezig is op het aangegeven adres om de bestelling aan te nemen, kunt u in de bestelnotities aangeven dat wij het bij de buren mogen afleveren. Is dit niet mogelijk, zullen wij het op een later moment van de dag nogmaals bij u aanbieden.
Hoelang kan ik het vlees nog bewaren na bezorging?
Na binnenkomst kun je het vlees nog zeker 2 dagen in de koelkast bewaren. Indien u het langer wilt bewaren adviseren wij u de producten in te vriezen, hierdoor verlengd u de houdbaarheid tot 3 maanden.